czwartek, 28 marca 2013

the first.

Hej wszystkim! :)

Nie wiem, co skłoniło mnie do założenia tego bloga. Może znajomi? Mam nadzieję, że zbyt szybko nie zrezygnuję z pisania, ponieważ chcę nauczyć się systematyczności. Jeśli chcecie, możecie także odwiedzić mojego photobloga - laughanddream.

OGŁOSZENIA PARAFIALNE: nie chcę od Was nieczego zupełnie, mało mnie interesuje, co powinnam Waszym zdaniem i co uważacie za najlepsze dla mnie.
OGŁOSZENIE NUMER 2: między słowem 'blogerka' i hasłem 'frajerka, która się użala i nie panuje nad własnym życiem, nie radzi sobie ze sobą i jest życiową nieudacznicą' NIE MA znaku równości.
NAJWAŻNIEJSZE OGŁOSZENIE (tak, tak, numer 3, pięknie liczysz): coś nie pasuje, co spadaj, tzn. poszukaj sobie gdzieś kawałka świata, który Cię zechce tak bardzo, jak nie chcę Cię tutaj ja.

A teraz zostawiam Wam parę dziwnych, lecz ciekawych 'wynalazków':






Co o nich myślicie?

Do napisania niedługo! :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za taki miły komentarz na moim blogu. :)
    Hahah świetne te wynalazki, wiertarka z nożyczkami jako mikser ? Czemu nie. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te wynalazki xD

    Zapraszam do mnie ->http://cappucinoworld.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny początek, życzę miłego pisania ;* trzecia zasada jest git! Zdjęcia o.O ludzie są nieobliczalni ^^ witamy w Polsce!
    Wpadnij czasem http://kattyunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej, ja również zaczynam więc mam nadzieje, ze wpadniesz. Z góry dziękuje : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe to xd Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się haterzy są wszędzie :D
    ja też zaczynam także powodzenia!

    zapraszam do mnie i do obserwowania:
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń