piątek, 29 marca 2013

spring is... coming!

W zasadzie wiosna jest już blisko. Tylko coś dotrzeć nie potrafi. Czasem zwodzi porannymi przebłyskami, ciepłymi wieczorami. I miesza w głowach ludziom. A dzisiaj, z racji 'wiosennego' dnia przniosła nam biały puch, który okrył większość kraju. Czemu nie? No i będą te upragnione przez wszystkich śnieżne święta. Niekoniecznie te co trzeba, ale będą. God, why?

Przed chwilą właśnie zakończyłam telefoniczną rozmowę z koleżanką. Wszystko pięknie, rozmawiamy sobie, opowiada mi o swoim zwariowanym śnie i nagle... bum! spadłam z krzesła. Nadal sobie leżę na dywanie i dochodzę do wniosku, że mam bardzo wygodną podłogę ;)

***




Kochani, na te święta życzę Wam:
ciepła przede wszystkim, bo biało za oknem :)
miłej, rodzinnej atmosfery
dostrzgania małych, lecz istotnych rzeczy
pyszności na stole
dużo miłości
uśmiech na buzi
smacznego jajka
baranka wesołego
zająców w domu
a w poniedziałek wielkanocny, aby woda zmyła wszystkie Wasze niepokoje :))
CUDOWNYCH ŚWIĄT SPĘDZONYCH W GRONIE BLISKICH <3
~Amaya

***

Jak zamierzacie spędzić święta?

do poniedziałku prawdopodobnie!

6 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog :)

    zapraszam do mnie: mynormallifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wesolutkich świąt :*
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolutkich <333

    Zapraszam do mnie na notkę, liczę na komentarz ;
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych ;*

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i wzajemnie! ;*
    Obserwuję ^^

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń