czwartek, 6 czerwca 2013

happy? maybe.

Żadnych normalnych zdjęć, bolą mnie kolana, jutro Łosice i 300m, och nie, och nie, życie jest takie okrutne.

Urwanie głowy w każdej postaci. Niby robię wszystko, a ciągle wydaje mi się, że tak naprawdę to jedno wielkie nic. Staram się robić to, czego od siebie wymagam, ale czasami nie wiem, czy za dużo wymagam, czy za mało się staram. Chyba nie mogę mówić, że "za dużo od siebie wymagam", bo nic tak nie miażdży ambicji jak to zdanie, więc pozostanę przy wersji, że jeszcze trochę się obijam i muszę coś z tym zrobić.
Myślę, że aktualnie jestem szczęśliwa. Ten stan nie jest wywołany niczym konkretnym. A może jest? Może po prostu nie jest spowodowany czymś, a brakiem tego czegoś. Może tak. W każdym bądź razie wstaję uśmiechnięta, wracam po treningu do domu zadowolona i siedzę teraz, wieczorem, które zazwyczaj bywały dołujące, szczęśliwa. Dzisiejszy udany dzień jest z pewnością zasługą, jak zwykle udanych, Czwartkowych Rozmów z moją piękną A. i spokojnej egzystencji przy serialach z jak zwykle wspaniałym K. Buziaki Wam wszystkim.

A tak poza tym próbne testy wyszły... rewelacyjnie rzekłabym. Może matma nie poszła najlepiej (15/24), ale polski (32/35 - najwięcej w klasie ^^) i niemiecki rozszerzony (23/30 - znowu najwięcej w klasie ^^) - owszem. Przynajmniej ja jestem zadowolona. No i jeszcze 17/21 z przyrodniczych. A we wtorek 4-dniowa wycieczka w Bieszczady. Wierzę, że będzie cudownie, och tak.
A Wy macie jakieś wycieczki? :)


15 komentarzy:

  1. o proszę, gratuluję ;))

    http://babyofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie jednodniowe wycieczki :)

    Obserwujemy ? Jeśli tak to zaobserwuj mnie i napisz że to robisz w kom wraz z linkiem do bloga a ja się odwdzięczę :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A tknm to chciałam się zapytać co trenujesz? ; )
    A co do testów to gratuluję ^^

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zero wycieczek bo moja nauczycielka powiedziała że ona nie będie tyle pracować xD. Masz lekkie pióro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję egzaminów :3
    TRAMPAAAAAŁKI <3

    Zapraszam na nową notkę na moim blogu ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jadę na wymianę do Niemiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutki blogg, ciekawe posty, dość dużo zdjęć i czego tu więcej chcieć ?! XD
    Świetny blog <33
    Zapraszam na obserwowanie mojego bloga (ja już twój obserwuję) :
    http://livethedream-zk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) Obserwuje i zapraszam do mnie ^^ diana-dianaa-diana.blogspot.com :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wyników z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie,mówienie że za dużo się od sb wymaga tylko psuje motywacje ;)
    byłam na wycieczce w Lwowie ale yym lało cały czas xd
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ni mam żzadne , także zazdroszczę <3
    Oj robisz pewnie dużo !
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam na Słowację do Tatralandii :)
    Świetny blog, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no zycie nie jest okrutne, do ludzie sa okropni i robia to z nim :3 ! Sliczne zdjecie, moze jakas masc na te twoje kolana ?
    Jestes troche podobna do Lucji :D
    Pozdrawiam z Holandii
    Framlii.blogspot.com
    Jezeli uznajesz obserwacje za obserwacje to wejdz na moj blog kliknij "obserwatorzy" i napisz w komentarzu ze obserwujesz. Wolalabym jednak zebys najpierw przeczytala post i nie bylo 100 komentarzy typu juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje :) obs za obs?

    OdpowiedzUsuń