wtorek, 9 kwietnia 2013

demands, facts

Jakich mam chmaskich i bezczelnych ludzi w klasie. Nie nie, to nic, że grzbią w torbach, zabierają telefony, wyjmują karty pamięci i przeglądają Twoje osobiste 'mini-wspomnienia'. Nic takiego. Bez znaczenia. Czujesz ironię?
Ohhh, zawiodłam się na niektórych. Musimy wymagać od ludzi minimum. Wtedy za każdym razem, kiedy zrobią coś ponad to, będziemy mile zaskoczeni, a kiedy zawiodą - nie zdziwimy się wcale. Racja. Może wymagania, które formułujemy względem innych są zbyt wygórowane, dlatego czasem nie potrafimy pogodzć się z faktami. A właśnie, fakty... Co jest pewnym faktem: zakupy, które dzisiaj zrobiłeś, otwarte okno w nocy, poranek z BMTH na cały regulator,  popołudnie z herbatą, najgorszy tydzień a może istnienie kogoś obok? A co, jeśli to wszystko przytrafiło się tylko w naszej głowie i nie wiemy jak zweryfikować czy to prawda? Jak mam sprawdzić obecność człowieka w mojej przestrzeni? Rozmawiając z nim - błąd, to może być wyimaginowany dialog wewnętrzny z zamkniętymi oczami. Dotykając ręki - błąd, przecież masz je dwie i możesz dotknąć swojej, nie wiedząc o tym.

Dzisiejsze w-f i religia były najciężczymi lekcjami pod względem psychicznym. Wspomnienia. Powroty Pewnej Osoby w mojej pamięci. A poranek był taki dobry...


 (aż chciałoby się tam wybrać...)





A co u Was? :)

17 komentarzy:

  1. true! true! i like your texts :*

    ~Ichigo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane! U mnie pogoda wstrętna, a humor taki sobie c: Pozdrawiam i obserwuję!! http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a dobrze u mnie :)
    obserwuje
    juleczkablog.blogspot.com liczę na kometarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narnia <3
    Wiem jakie to uczucie mieć takie osoby w klasie :c
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper post tylko nwm co znaczy " wyimaginowany ", a tak to ok :D
    Zapraszam do siebie w czasie wolnym ,proszę o komętarz i obserwację ( ja obserwuje ;P )


    http://cyska-cela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To pierwsze zdjęcie poprawiło mi humor , haha <33

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas na wf-ie też nieraz sa przypadki małych przeszukań torebek i telefonów... ja osobiście bym zabiłA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też znam takich ludzi...
    Pierwsze zdjęcie mega :)

    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahha ... Narnia! :D

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd ja znam to grzebanie w torbach, telefonach itd. ;x
    fajny blog :) obserwuję i zapraszam do mnie c:
    paranormalnygimbus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie też bym się przeszła do Narni ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. zyciowy post;)) bede zagladac tu czesciej;)

    drop-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak od zawsze marzę o Narniii hahah xd
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm... Narnia, całkiem kuszące muszę przyznać ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. życiowe. A NARNIA..... marzenie -.- oby ucieć z tego świata. podoba m isię u Ciebie i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafne uwagi. Może wtedy życie byłoby lepsze, gdyby traktować ludzi inaczej...?

    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń