wtorek, 16 kwietnia 2013

TAG: 15 dziwnych faktów o mnie

Takie na szybko wymślone, no ale...  A więc:

1. Śpię w skarpetkach.
2. Szaleję za czekoladą *.*
3. Znam ludzi z... całego świata.
4. Chciałabym żyć w latach 80/90.
5. Nienawidzę śniegu.
6. Uwielbiam dizajnerskie akcesoria i meble.
7. Nie potafię gwizdać ani robić balonów z gumy do żucia.
8. Uwielbiam anime i kino azjatyckie.
9. Rozpoczynając nową ksiązkę, zawsze czytam ostatnią stronę jako pierwszą.
10. Nie lubię, gdy ludzie pytają mnie, co się stało, datego zawsze mimo wszystko staram się uśmiechać.
11. Uwielbiam wąchać wszelkie żele, szampony, perfumy itp.
12. Gdy mi się nudzi, robię zdjęcia wszystkiemu dookoła.
13. Uwielbiam spacerować nocą.
14. gdy jest mi smutno, znajduję jeszcze więcej negatywów.
15. Piszę opowiadania, które kończę po paru stronach/rozdziałach.

No i to tyle. A Wy jakie kryjecie w sobie "dziwności"? ;)


+Chcecie, abym założyła aska?

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag !! ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie tego typu posty, ponieważ zawsze można dowiedzieć się więcej o danej osobie :)

    Też nienawidzę śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam spać w skarpetkach:) dziękuję c:

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! + obserwuję odwdzięcz się neclase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,4,10,11,13 ---> ZGADZAM SIĘ :)
    A co do spania w skarpetkach... Też mi się zdarza :3
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 punkt typowo o mnie !

    OdpowiedzUsuń