piątek, 19 kwietnia 2013

people.

Bardzo miłe popołudnie dzisiaj. Teraz tylko muszę sprawdzić, czy kleszczy do domu nie zaprosiłam. Ale to nic, warto było, miejsce i inspiracje na zdjęcia są, mamy 3 dni wolnego w następnym tygodniu i trzeba będzie je dobrze wykorzystać. Bo a wszystkim trzecioklasistom życzę powodzenia na testach :)

Ludzie. Czasem są, czasem uciekają gdzieś, w podobno lepsze miejsce. Czasem pokazują nam siebie, czasem ukrywają swe prawdziwe oblicze. Czasem zmieniają się. O przepraszam, Oni się nie zmieniają, to my ich lepiej poznajemy. Nie przywiązujmy się do nich, są zakłamani i zdrwadliwi. Oczywiście, znajdują się wśród nich również perełki, ale takich to ze świecą szukać. Więc jeśli los Ci sprzyja i odnajdziesz kogos takiego, to za nic nie pozwól mu odejść, trzymaj kurczowo przy sobie. Nie puszczaj. Po prostu z taką osobą  t r w a j.




A Wy jak wspominacie dzisiejszy dzień? :)

11 komentarzy:

  1. Jestem koszmarnie zmęczona, ciągle byłam w ruchu, wszędzie podróżowałam sobie na nogach i padam już!
    Wyjdzie mi to na zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach kiedy ja byłam w gimnazjum ; D


    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana jeszcze tylko tu nie dziękowałam, więc ogromnie DZIĘKUJĘ ci za paczkę, wspaniałe życzenia i rozmowę, szkoda, że nie przyjechałaś, ale nidługo sie spotkamy, trzymaj się, zaraz zadzwonię :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. To gdzie ty chodzilas, ze kleszcze mozesz miec :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia świetne

    pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog. ^^
    zapraszam do mnie ;*
    http://lumi11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja piątek to 22 spedizlam z kumpelami<3



    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądrze napisane. Ludzie się nie zmieniają, tylko my ich lepiej poznajemy. Nie zawsze to dobrze.
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Switny post <3
    Genialnny bloog ;D
    Obserwujemy? http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń