czwartek, 25 kwietnia 2013

I am.

Uczucie jest dziwne, niby znane, a jednak niebezpiecznie nowe. Jak zwykle pełno sprzeczności. Woda gasi ogień, ziemia wchłania wodę, ogień spala ziemię. Uczucie dziwne i ja dziwnie się czuję zamknięta w wolnej przestrzeni.  Niby ic nie ucieka, a jednak czuje się pulsujący ból.
Nie mam w czym sie zatracać,  nie mam czego planować, mogę jedynie być. Czyli jest całkiem dobrze. Dobrze sobie radzę, dobrze sobie żyję. To jest dobrze w moim wydaniu.







A na koniec ja w krótszej (i prostej) grzywce:




A jak Wam mija tydzień? :) Widzieliście wczorajsze piękne cztery gole Lewandowskiego? Hahaha, Mistrz! :)

11 komentarzy:

  1. bardzo ładna grzywka. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w tej grzywce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;3

    Konkurs z okazji dobicia do 200 obserwatorów! Wygraj naszyjnik z New Yorker! ♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w grzywce ;d obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no i to jeszcze mecz z realem mistrzostwo haha


    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , Lewandowski - wspaniale! :)
    Świetnie piszesz, będę wpadać częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie grał Lewandowski :D i ślicznie Ci w taej grzywce :D zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. gole były cudowne! :D a w szczególności ten 2 ;D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń